Autorzy remake'u Metal Gear Solid Delta nie szukali „zamiennika” dla Hideo Kojimy

acreative
acreative
2 Min Read

Producent Metal Gear Solid Delta: Snake Eater Noriaki Okamura powiedział, że wśród autorów remake’u nie ma osoby, która próbowałaby zastąpić autora serii, Hideo Kojimę.

Do pracy nad nowym produktem utworzono świeży zespół, w którym pracują różni utalentowani młodzi ludzie. Nie ma jeszcze nowego dyrektora kreatywnego, za którego wizją powinni podążać wszyscy inni.

Okamura przyznał, że kilku pracowników studia ma potencjał do pełnienia podobnej roli – ale to kwestia przyszłości. Jeśli pracownicy faktycznie będą mogli później objąć stanowisko dyrektorów kreatywnych, to firma będzie z tego tylko zadowolona. Ale na razie za remake odpowiada cały „zespół”, a nie tylko jedna osoba.

Okamura dodał, że zastąpienie Kojimy było bardzo trudne, ponieważ ten miał swój własny, niepowtarzalny styl i podejście:

Producent zauważył, że dość trudno znaleźć takiego specjalistę, który byłby tak dobry we wszystkich tych elementach. Autorzy nie próbowali zatem szukać następcy Kojimy – i nie próbowali bezmyślnie naśladować jego podejścia.

Okamura zauważył, że zespół szanuje twórczą wizję Kojimy, ale jednocześnie stara się stworzyć coś własnego, a jednocześnie przyciągnąć do serii nowych fanów.

Jednocześnie autorzy nie zamierzają zrażać starych fanów serii – w remake’u zachowali historię pierwowzoru, skupiając się jedynie na kwestiach ulepszeń technicznych. Wykresy, kontrolki i tym podobne. Ale nie można nazwać remake’u całkowicie „nową grą”.

Wcześniej w sieci pojawiły się zapowiedzi gry Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, gdzie nowy produkt został nazwany „fanatycznie wiernym” remake’iem.

Gra powstaje na PS5, Xbox Series i PC, dokładna data premiery zostanie ogłoszona jeszcze w tym roku.

Share This Article