Zespół Chinese Room opublikował kolejny dziennik rozwoju Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2, w którym szerzej opowiedział o Seattle.
Seattle to centralne i „najbardziej ludzkie miejsce” w Bloodlines 2, gdzie możesz wykonywać zadania, polować na ludzi i narażać się na niebezpieczeństwo, przerywając Maskaradę.
Fire będzie mógł poruszać się po ciemnych uliczkach i dachach, odwiedzać różne atrakcje i obszary, takie jak Atrium Club czy Chinatown i ogólnie zanurzać się w rytm miejskiego życia, obserwując i polując na lokalnych NPC. A wszystko to w śnieżnej, brudnej, nocnej scenerii neo-noir.
Twórcy obiecują żywy świat, w którym gracz może być zarówno prostym obserwatorem, jak i bezpośrednim uczestnikiem. Podczas zwiedzania Seattle spotkasz różnych mieszkańców – czy to biznesmena kłócącego się przez telefon, artystę ulicznego malującego graffiti, złodzieja samochodów próbującego włamać się do samochodu, czy prostytutkę komunikującą się z klientem.
Niektóre interakcje będą dostępne z niektórymi NPC-ami. Na przykład możesz kłócić się z motocyklistami stojącymi przy barze i pijącymi piwo, flirtować z prostytutkami, a nawet zostać odrzuconym, jeśli nie podobają im się Twoje ubrania.
Następny pamiętnik The Chinese Room będzie poświęcony polowaniu i karmieniu wampirów. Przypomnijmy, że ostatnim razem rozwój wydarzeń mówił o Anarchach i Wolnych.
Premiera Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 planowana jest na pierwszą połowę 2025 roku. Wcześniej do sieci wyciekł gameplay z wczesnej wersji gry jeszcze przed zmianą studia deweloperskiego.