Bijatyka Dragon Ball: Sparking! ZERO sprzedało się w ponad trzech milionach egzemplarzy w ciągu 24 godzin

acreative
acreative
1 Min Read

Bijatyka Dragon Ball: Sparking! ZERO zostało liderem wśród płatnych gier w najnowszym zestawieniu Steam i zebrało wysokie oceny od krytyków i graczy. Nic dziwnego, że nakład nowego produktu przekroczył trzy miliony egzemplarzy – zajęło to 24 godziny.

Wydawca Bandai Namco wypowiadał się na ten temat. Odliczanie rozpoczęło się wraz z wydaniem na Steamie bijatyki – Dragon Ball: Sparking! ZERO ukazało się 11 października. Nowy produkt dostępny jest także na konsolach PlayStation 5 i Xbox Series – w powszechnym obiegu znajdują się wersje konsolowe. Prawdopodobnie w ciągu kolejnych dni nakład osiągnął kilkaset tysięcy egzemplarzy.

Jednocześnie Bandai Namco przypomniało, że ZERO stało się pierwszą od 17 lat główną grą z podserii Sparking! (Budokai Tenkaichi). Poprzedni, Dragon Ball Z: Sparking! Meteor, opublikowany w 2007 roku. Tegoroczna nowa odsłona może pochwalić się największą liczbą postaci spośród gier z serii.

Wśród kluczowych zalet Dragon Ball: Sparking! ZERO zostało docenione w recenzjach użytkowników za jasną grafikę, zniszczalne otoczenie na arenie i szeroką gamę wojowników. Prasa porównała nowy produkt do powrotu do ery gier Dragon Ball na PlayStation 2.

Share This Article