Clair Obscur: Expedition 33 otrzymuje mechanikę parowania dzięki Sekiro: Shadows Die Twice

acreative
acreative
1 Min Read

Wiemy już, że głównymi źródłami inspiracji dla autorów Clair Obscur: Expedition 33 były japońskie i turowe gry RPG. A teraz do tej listy dołączyły Sekiro: Shadows Die Twice z Dark Souls i Elden Ring z FromSoftware.

Dyrektor kreatywny Guillaume Broche wyjaśnił, że to Sekiro zainspirował go do dodania mechaniki parowania do Clair Obscur: Expedition 33. Deweloper przyznał, że chciał zrobić coś świeżego, a nie kolejną grę turową. W tym czasie po prostu grał w Sekiro i zdał sobie sprawę, że naprawdę lubi parować. A jeśli coś naprawdę Ci się podoba, dlaczego tego nie powtórzyć?

W Clair Obscur: Expedition 33 nie tylko mechanika parowania pomaga zapewnić poczucie „zaangażowania w walkę”. Gracze będą mogli także wykonywać uniki i skakać, aby uniknąć ataku wroga.

Brosh wierzy, że to wszystko pomoże przyciągnąć większe zainteresowanie i uwagę prezentowanej walki turowej. Być może nawet od osób, które nie zawsze przepadają za tym stylem.

Clair Obscur: Expedition 33 ukaże się wiosną 2025 roku na komputerach osobistych za pośrednictwem Steam, PlayStation 5, Xbox Series (a także Game Pass). Wcześniej autorzy opowiedzieli bardziej szczegółowo o dubbingu i czasie trwania fragmentu.

Share This Article