Fani FromSoftware są znani nie tylko ze swoich niesamowitych osiągnięć w grach, ale także z szalonej kreatywności. Niedawnym przykładem jest odtworzenie mapy Elden Ring w low-poly przy użyciu Blendera.
Skala okazała się zauważalnie mniejsza niż w pierwowzorze, ale pracy włożono sporo – około 500 godzin. Większość czasu, jak podaje autor, poświęcono na stworzenie samego modelu mapy. Dużo pracy włożono także w dekoracje. Chociaż drzewa można było wykorzystać ponownie, różne zamki i lochy musiały zostać zbudowane tylko po to, aby pomieścić je raz.
Tworząc low-poly Interearth, entuzjasta wykorzystał kilka narzędzi na raz. Jest to zarówno program do przeglądania całej mapy Elden Ring w 3D, jak i fanowska gra w stylu Geoguessera, w której fani muszą identyfikować lokalizacje z gry. Poza tym przydała się także oryginalna, dostępna w grze mapa Interearth.
Cały krajobraz został stworzony ręcznie, lecz pojawiło się też kilka modeli zapożyczonych od innych twórców – szkielety, smoki i nie tylko. Jednym z najtrudniejszych do odtworzenia obszarów była stolica Laindell.