Monotonia i fajna fabuła – opinie dziennikarzy na temat horroru Slitterhead są podzielone

acreative
acreative
2 Min Read

W prasie specjalistycznej pojawiły się recenzje horroru Slitterhead twórcy Silent Hill. Zdania są podzielone: ​​niektóre publikacje chwalą nadchodzącą nowość, inne wystawiają niskie oceny i krytykują horror za wiele nierozwiniętych mechanik. Oceny przedstawiają się następująco:

68 punktów – Opencritic, z rekomendacją 37% dziennikarzy (na podstawie 20 recenzji); 69 punktów – Metacritic, wersja na PC (na podstawie 7 recenzji); 59 punktów – Metacritic, wersja na PlayStation 5 (na podstawie 18 recenzji); 65 punktów – Metacritic, wersja Xbox Series (na podstawie 6 recenzji).

Dziennikarz IGN zbeształ Slitterheada za monotonię. „Stracił rachubę” z powodu wielu podobnych pościgów za tymi samymi potworami w tych samych lokalizacjach. Jako poważną wadę uznano brak mapy dla dużych obszarów miejskich, ale pod koniec rozgrywki gracz zapamiętywał każdą lokalizację ze względu na ciągłe odwiedzanie tych samych miejsc.

Pisarz dla XboxEra stwierdził, że Slitterhead przypomina grę z 2004 roku. Gracze „wyrwą sobie włosy z głowy” z powodu tego samego rodzaju bitew i powtarzalnych poziomów, a także nie zrozumieją, co należy zrobić, aby kontynuować przechodzenie. Ostatnie godziny były powtórką tych samych bitew z tymi samymi postaciami. Jedynym powodem, dla którego warto przez to przejść, jest interesująca fabuła.

Pomimo dużej liczby negatywnych recenzji, znaleźli się tacy, którzy polubili Slitterhead. Autor Press Start pochwalił wysoką jakość grafiki i doskonałą ścieżkę dźwiękową, a także szereg unikalnych pomysłów. Jako wady recenzent zaliczył niewielką liczbę wrogów i nudne bitwy.

Slitterhead ukaże się 8 listopada na PC, PlayStation i Xbox Series. Wcześniej dyrektor gry Keiichiro Toyama mówił o tym, jak wyjątkowe wrażenia zapewni nadchodzący nowy produkt.

Share This Article