Niezwykłe konto na Twitterze dotyczące GTA 6 Countdown nagle stało się w centrum uwagi fanów Grand Theft Auto VI. Seria opublikowanych w nim tweetów stała się wirusowa. Dzieje się tak dlatego, że próbując naprawić niedociągnięcia głównego zwiastuna roku, liderzy kont wykazali, że nie mają zielonego pojęcia o tym, jak powstają gry.
Wśród błędów popełnionych przez Rockstar „eksperci” wymienili:
Ruch włosów bohaterki nie odpowiada prędkości samochodu; Ze względu na tekstury o niskiej rozdzielczości gdzieniegdzie widoczne są wielokąty; Na beczkach „zduplikowano” ślady uszkodzeń, powtórzono niektóre modele postaci i detale budynków; Naszyjnik nie rzuca cienia, a włos jest miejscami pikselowany; Ubrania i piasek przechodzą przez model postaci; * Fasada sklepu wydaje się dwuwymiarowa i nie można wejść do budynku; Postacie w oddali są niewyraźne; W odległych kałużach nie ma odbić.
W komentarzach do tweetów gracze i deweloperzy dokładnie wyjaśniają, jak działa silnik i systemy graficzne, co robią studia, aby zoptymalizować i przyspieszyć grę oraz dlaczego twórcy gier są ograniczani możliwościami konsol.
I choć autorzy konta twierdzą, że próbowali udowodnić, że Rockstar wykorzystał w zwiastunie materiał z gry, a nie CGI, wątek przekształcił się w bardziej szybki przewodnik techniczny po tworzeniu gier.