Twórcy Silent Hill 2 Remake wypuścili łatkę 1.04 do gry, która naprawiła różne awarie, błędy i wszelkiego rodzaju horrorowe błędy – łatka dostępna jest na PS5 i PC.
W szczególności na PS5 nie powinno być teraz problemów z ładowaniem tekstur otoczenia w niektórych lokalizacjach; główny bohater nie będzie już „wpadał” pod mapę i nie będzie mógł dotrzeć do niedostępnego w historii balkonu.
Ponadto Jace nie będzie już „utknął” w jednym z okien miasta, a Labirynt nie będzie już wymagał ponownego ukończenia (a poszczególne wydarzenia w nim nie będą się już powtarzać).
Gra poprawiła także animację podczas przełączania broni w trybie celowania, naprawiła błąd związany z wyborem innego języka podczas aktywacji „Nowej Gry+” i wprowadziła wiele innych ulepszeń. Dlatego użytkownicy nie powinni już mieć problemów z aktywacją rozmycia na konsoli.
Jeśli chodzi o wersję na PC (Steam), w najnowszej wersji DLSS zmniejszono liczbę błędów wizualnych i dodano obsługę FSR 3.1.1.
Autorzy zaktualizowali także Intel Nanites, aby uwzględnić obsługę najnowszych wersji sterowników. Jednocześnie poprawiono optymalizację i wydajność gry na Steam Deck.
Dodatkowo w remake’u dodano opcję wyłączenia lub włączenia niektórych ustawień wizualnych, które mogą powodować problemy z wydajnością. Naprawiono także błędy w rozgrywce, o których mowa w wersji na PS5.
Wcześniej twórcy z Bloober Team przyznali, że są gotowi na remake jakiejś innej gry z serii Silent Hill – a nawet stworzenie nowej części słynnej serii. Twórcy chcą się rozwijać, aby nie wydawać „bzdurnych” gier.