Sukces Baldur's Gate 3 nie powinien mieć wpływu na Elder Scrolls 6

acreative
acreative
1 Min Read

Błyskawiczny sukces gry RPG Baldur’s Gate III skłonił wiele studiów do wprowadzenia do swoich gier różnych mechanik Dungeons and Dragons, w tym stale wyświetlanych na ekranie kart postaci. Jednak Bethesda najprawdopodobniej nie dostosuje The Elder Scrolls VI do tego schematu. Tak twierdzi weteran branży i główny projektant Skyrim, Bruce Nesmith.

W rozmowie z VideoGamer Nesmith wyjaśnił, że sukces Lariana stanowi „wyjątek” od trendów gamingowych ostatniej dekady. Twórcy Skyrim zdecydowali się zmniejszyć złożoność mechaniki, aby gra stała się dostępna dla milionów. Jest mało prawdopodobne, że zdecydują się na ustąpienie, gdy zobaczą, że nadal istnieje zapotrzebowanie na złożone systemy.

Nesmith wspominał, że Todd Howard zawsze nalegał, aby interfejs „znikał”: jeśli nie zrobimy nic, co wymagałoby jego obecności, będziemy widzieć otaczający nas świat bez żadnych barier i zakłóceń.

Były projektant Bethesdy, Bruce Nesmith, również mówił o niesławnej „końskiej zbroi” i zapewniał, że nie da się wypuścić gry bez błędów. Sam pracuje obecnie nad sandboksem RPG Hawthorn.

Share This Article