Twórcy Stalkera 2 nadają każdej broni własną „duszę”

acreative
acreative
1 Min Read

Reżyser STALKER 2: Heart of Chornobyl Evgeniy Grigorovich opowiedział o tym, jak twórcy podchodzą do projektowania broni. Przyznał, że zespół chętnie odchodzi od realizmu, jeśli pojawia się szansa na uczynienie rozgrywki ciekawszą i bogatszą.

Twórcy chcą dać graczom radość ze zdobycia potężnej broni i możliwość koszenia tłumów wrogów, choć w Stalkerze 2 za wszystko trzeba zapłacić. Po otrzymaniu szybkostrzelnej broni i dobrej zabawie szybko odkryjemy, że skończyła nam się amunicja i czas wrócić do trybu liczenia każdego pocisku.

Stalker 2 gwarantuje graczom zarówno intensywne epizody, jak i relaksujące chwile na złapanie oddechu. A wyjątkowość podejścia zapewni system modyfikowania broni, aby dopasować go do Twojego stylu gry.

STALKER 2: Heart of Chornobyl ukaże się 20 listopada na PC i Xbox Series – nie ma jednak gwarancji, że jest to ostateczna data premiery. Twórcy pokazali świeży oficjalny zwiastun podczas targów gamescom 2024, a eksperci Digital Foundry pochwalili wersję na konsolę Xbox Series.

Więcej na temat: „Hazard”

Historyczna strategia 4X Ara: History Untold została zaprezentowana na targach gamescom Szczury i żaby powrócą w kontynuacji Tails of Iron dopiero w lutym 2025 r. Pełna edycja Dying Light 2 wraz z Dying Light: The Beast zostanie wycofana ze sprzedaży we wrześniu

Share This Article