Twórcy Warhammer 40,000: Space Marine 2 opracowali technologię z World War Z dla hord wrogów

acreative
acreative
2 Min Read

Nie minie dużo czasu, zanim gracze zaczną kroić hordy Tyranidów w Warhammer 40,000: Space Marine II, ale skąd wzięła się ta technologia? Odpowiedź jest oczywista – z World War Z, również stworzonego przez Sabre Interactive. Jednak w przypadku mrocznego uniwersum 41. tysiąclecia aspekt techniczny uległ pewnym udoskonaleniom.

Dyrektor techniczny strzelanki Tim Willits, który wcześniej porównywał monetyzację Space Marine 2 i World War Z, omówił technologię roju, która pomogła stworzyć tłumy żywych trupów w filmie akcji o zombie. I jeśli tak, rozwijał się wraz z wydawaniem aktualizacji, ale w nadchodzącym nowym produkcie przeszedł „nową ewolucję”.

Wyjaśniono to na przykładzie. Sabre będzie mogła tworzyć „epickie bitwy”, w których gracz zostanie zaatakowany przez setki, a nawet tysiące Tyranidów jednocześnie. Technologia ta pozwala wrogom AI szukać nowych ścieżek, gdy pojawia się przeszkoda, dzielić się na grupy i ścigać Kosmicznych Marines.

Willits przyznał, że zombie w World War Z były „trochę głupie”. Tego problemu nie będzie w Space Marine 2, gdzie Tyranidzi wybierają właściwą taktykę: mogą się wycofać lub ścigać graczy. Sytuację pogarsza ukryty „dyrektor AI”, który kontroluje tłumy wrogów i wie o poczynaniach wszystkich graczy.

Tim uważa, że ​​gra nie byłaby tak przyjemna, gdyby Kosmiczni Marines byli po prostu niezniszczalni. Dlatego dyrektor AI kontroluje równowagę. Przykładowo, w odpowiedzi na sukcesy graczy, na polu bitwy pojawiają się Marines Chaosu lub Ciężcy Tyranidzi. Mając to na uwadze, gracze będą mogli podejmować wyzwania, które leżą w ich mocy i poczuć się jak „najfajniejsi Kosmiczni Marines we wszechświecie”.

Willits powiedział, że Sabre Interactive pasjonuje się technologią roju, częściowo za sprawą Dmitrija Grigorenki. Był liderem zespołu przy World War Z, a także szefem rozwoju Space Marine 2.

Warhammer 40,000: Space Marine 2 ukaże się 9 września na PC, PlayStation 5 i Xbox Series. Willits powiedział wcześniej, że jego doświadczenie w grze Helldivers 2 pomogło upewnić się, że Space Marine 2 podąża właściwą drogą.

Share This Article